Flipped learning i opgaven

Måske jeg skulle bruge flipped learning i opgaven? Jeg tænkte lidt at gøre det ud fra den metode hvor jeg først her en meget skolastisk tilgang, og viser eleverne hvordan man tegner elementerne, og derefter henviser til min video, hvor de slavisk kan følge de trin der er.

Jeg vil godt kunne føre dette ind i Hersoms model, da det også kan ende med at eleverne bliver mere og mere selvstændige, og vælger andre veje end dem jeg har givet dem at tegne efter.

Under her er et link til en video, men jeg synes ikke den er særlig god, da der er for mange små tegne tekniske ting i, der gør at eleven glemmer det. Altså der er for mange trin.

https://www.youtube.com/watch?v=PNBetnI6jIo

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Synopsis, eller ihvertfald et forslag hertil.

Ide til opgave, og tanker omkring Bloggen.

Flipped vid